Online markedsføring Beats traditionelle ti-en

Mens traditionelle marketing kan arbejde for bog forfatteren eller udgiveren, er tilbagevenden dim for den enorme indsats, det tager. Du skal fremme 90% af tiden at selv få milligram af opmærksomhed. Mens du kan have en succes eller to, vil de fleste af dine anstrengelser bringe fattige bogsalg. Spørg dig selv lige nu, hvad der fungerer for mig? Hvad er ikke?
Pressemeddelelse
Sure, pressemeddelelser kan bringe dig opmærksomhed, men det tager en masse tid til at samle bestemte medier eller radio/TV-producenternes navne. Når jeg skrev “The San Diego Media Resource biblioteket” der tog 50 timer til forskning, jeg havde også holde medier listen up-to-date, spørge redaktionen og radio producenter af telefon, hvordan de ønskede deres udgivelser. Nogle foretrækker fax, andre email eller sneglepost.
Du spilder din indsats, hvis din version ikke går den rigtige person. Mange forfattere begå fejlen at sende frigivelse til bog redaktør. Han får hundredvis hver måned, og vil betale nogen opmærksomhed, hvis du er selvudgiver. Lige agenser og traditionelle forlag, er kun 1-2% valgt.
Et andet problem er den ren og skær antal udgivelser du sender ud. Ikke slappe af når du sender en eller to udgivelser. Tænke i mindst fem om måneden. Ninety-fem procent udgivelser er ignoreret og kastet ind i den runde fil. Hvorfor? Af mange grunde, men check at se, hvis du medtager en overbevisende overskrift, en menneskelige interesse historie, en liste over hvor-TOS eller en nutid-tid nyheder analogi. Spørg dig selv: “er det under én side, dobbelt linjeafstand? Jeg konstruere. organisere og frit give de løsninger, som min bog eller service tilbyder for mine læsere problemer?
Din pressemeddelelse bør ikke være om din bog, men give reelle løsninger media læsere og radio publikum kan bruge. Min første offentliggjorte pressemeddelelse reagerede på en artikel på den redaktionelle side om “Tre R’s” Min overskrift var “skolen skal lære den fjerde Râ €”hurtig læsning. Efter at have drøftet baggrund problemer læse cirkler, jeg medtaget fordelene ved hurtig læsning, og gav ni how-to løsninger. Udgiveren ikke kun elsket artiklen, men kom også personligt til mit hjem for at tage mit billede. Jeg brugte stykket for markedsføring til selskaber.
De fleste mennesker ikke klar over formålet med pressemeddelelsen er at tiltrække redaktør af kraven, så han eller hun ønsker at gøre en funktion historie på dig. Gør dine overskrifter Syden. “Syv måder at sælge flere bøger end du nogensinde drømt om” fik en funktion historie, som tiltrak 90 personer til et seminar af samme navn. Træneren solgt 550 $ værd af bøger, fik fire nye bog – coaching klienter værd $2000, tilmeldt 15 i hendes ugentlige seminarer, giver 24 klienter offentliggøres inden for en periode på to år.
Giver foredrag, seminarer og præsenterer på udstillinger
At skabe en snak tager en masse tid. Du skal øve det mindst to gange før du afleverer den. Du må finde ressourcer til at finde organisationer til at præsentere. Mange af dem betaler ikke deres højttalere. Du kan sige, det er OK, fordi jeg vil sælge bøger. Ja, vil du sælge et dusin eller måske mere, men tænke på den enorme indsats det tog for at komme dertil. Overveje rejsetid, trafik, tøj vedligeholdelse og schlepping alle disse tunge bøger omkring.
Som mig, kan du præsentere en snak eller seminar til et selskab med store forhåbninger om at sælge dine produkter. Når de betaler dig, men kan de sætte grænser på bogsalg. En positiv er, fordi du har en bog, kan du forhandle og udnytte med møde planlæggere og topledere til højere betalte præsentationer.
Den største ulempe? Du skal vente på beslutningstagerne til at acceptere og planlægge du–, der kunne være seks måneder eller mere. Tænk på den tid, der investeres i marketing materialer som én side, videoer og møder. Jeg forlod dette sted, fordi tid fra præsentation realiseret tog flere in-house møder før en beslutning kunne foretages… Jeg vidste der var en bedre måde! Men var det udstillinger?
Taler på udstillinger eller opretholde en kabine tager mange timers arbejde. Overveje at udarbejde og indsende pressemeddelelser, at oprette brochurer, hand-outs, udsmykning booth, præsentere en tegning, og bringe i produkter til at sælge.
Taler kan bringe dig et par bogsalg, men folk forbi din kabine er normalt bare at kigge. Selv når jeg gav gratis mini seminarer hver 2 timer, og gik ud gratis billetter forud for tid, ikke mange har købt bøger. At give hundredvis af flyers med gratis seminar tilbud bragt få resultater også.
Ja, jeg komme på et talk-radio show og elleve mennesker dukkede op på min Supermemory seminar. Nej, de gjorde ikke købe bøger eller bestille en coaching session. Ja, jeg indsamlet navne og e-mail-adresser fra en gratis tegning. Jeg var i stand til at bruge dem til min gratis e-nyhedsbrev, The Book Coach siger…,”men klienter ikke bang ned min dør for at bruge mine talenter.
Jeg finde min prep og gulvet tid var 44 timer for blot ét expo. Med salg under $350, vil jeg sige, det var slavearbejde.
Tænk på din fremme tid og Budget
De fleste en eller to-book-forfattere har ikke et stort markedsføringsbudget. Marketing deres talende blade tid dem lidt til at skrive og fremme deres bøger. Marketing eksperter siger gøre fem ting om dagen, seks dage om ugen, hvilket lyder ganske doable. Men gør de bringe resultater?
Ikke er salg, hvad vi skal tælle? Før salget Rul i imidlertid, skal du oprette en foundation–“en plan”–hvad du ønsker at fremme, hvad penge du ønsker at gøre fra det månedlige, hvor meget tid du er villig til at give det, og hvordan du vil få ordet ud til din målgruppe. Det tager lidt tid, men er det værd.
Hvis andre markedsførings- og promoveringsøjemed har bragt par bogsalg, har efterladt din tegnebog tyndere, spildt din værdifulde tid eller forladt dig med en garage fuld af usolgte mesterværker, kan du nu klar til at konfigurere din bog virtual marketing maskine – internettet.
Online markedsføring kan producerer 10 gange din fortjeneste i blot fem måneder
Frem for en strategi, shot gun foreslår jeg du bruger denne én favorit og meget succesrige Online markedsføring teknik. Denne ene tilgang har øget mit eget websted salg mere end 10 gange i fem måneder, fra $75 i August til $2265 i December. I 2002, salg gennemsnit omkring $3000 pr måned. Og dette er kun begyndelsen!
Uanset om du har et websted eller ej, kan du anvende din skrivning evne til at producere korte information-pakket artikler til at underkaste sig hundredvis på Online ezines, hvis læserskare af tusinder, endog hundredtusindvis, vil læse hver enkelt artikel du sender…
Da du vil medtage din signatur boks i slutningen af hver artikel med din bogtitel, kan din e-mail adresse, gratis tilbud og fordel erklæring, folk kontakte dig og eventuelt blive købere. Efter at have læst syv eller så artikler, vil læsere være tilbøjelige til at købe.
Artiklerne, din eReports og bøger alle bidrage til at fremme din service også.
Når du har skrevet en velkonstrueret artikel, at give reel information og hvor-tos, vil du tiltrække disse potentielle købere til det websted, hvor du bøger sælges.
Kom godt i gang
Først skal du oprette fem til ti artikler fra 500-1200 ord, muligvis et uddrag fra din bog, eller hvordan-til ‘s på dit emne. Deltag i Online Revolution af abonnere hen til flere opt-in ezines. Så snart du har et abonnement, vil du modtage en eller flere artikler om dagen. Først tegne, så du kan sende. Prøv aabusiness-subscribe@yahoogroups.com.
Tag tid til at læse andre folks artikler for at se, hvilket format og indhold de bruger. Denne Online forskning er værd guld, fordi du vil nu være i stand til at modellere dine artikler efter andre og få, hvad du skriver offentliggjort, så tusinder kan lære fra dig også.
Investere i nogle fremme tid
Mens vi skal fremme, hvor meget tid har vi faktisk lagt ind i det? Jeg vil sige, jeg lagt omkring 5-7 timer om ugen i indsende artikler.
Skriv flere artikler og indsende én eller deromkring om ugen. Jeg begyndte at indsende til kun fem ePublishers af opt-in ezines. Selv i den første uge brugt flere udgivere min artikel “Sælge flere bøger med en kraftig ryg dækning.” I slutningen af artiklen sætter jeg et link til et produkt “Hvordan at få udtalelser fra den rige og berømte” i min signatur boks, bringer øget salg.
Den sædvanlige fremme investering for store resultater er 90% af din tid. Med Online, det er langt mindre, og du vil endda have tid for en længe tiltrængt ferie til nogle caribiske ø.
For Online markedsføring, vil du investere minimal tid til store resultater. Hvis du er en newbie, men ønsker at vide mere om denne teknik, læse en bog om emnet, undersøge en bog coaching hjemmeside, få en coach, tage en teleclass om dette emne, eller hvis du ikke deltager, bestille teleclass kassetter.
Opbygge et stærkt fundament, automatisere salgs opfyldelse, og din virksomhed vil køre sig selv!
Online fremme er nemt, bekvemt og rentabel
Bedre end pressemeddelelser, boganmeldelser eller bogen signings, kan du oprette og fremme artikler bekvemt lige fra dit kontor eller hjemme. Give denne en metode en chance. Du vil kun være ked af du ikke gjorde det før!